فروش اقساطی بدون پیش پرداخت محصولات آلتون


فروش اقساطی بدون پیش پرداخت محصولات آلتون

 

سایت سلام خانه قصد فروش اقساطی بدون پیش پرداخت با اقساط 6 ماه را در تمامی مدل های محصولات آلتون را دارد. جهت سفارش می توانید به صورت حضوری یا تلفنی با کارشناسان فروش سلام خانه در تماس باشید. فروش اقساطی به دو صورت چک صیادی یا بازنشستگان تامین اجتماعی می باشد.

 

اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی شیراز سلام خانه

 

توضیحات مختصری در مورد انواع مصحولات آلتون:

 

فر توکار برند آلتون :

انتخاب فر مناسب برای اهداف حرفه‌ای در آشپزی بسیار حائز اهمیت است. زمانی که بحث آشپزی حرفه‌ای مطرح می‌شود، نمی‌توان به سراغ هر فری رفت. باید فری انتخاب شود که با اهداف ما همخوانی داشته باشد تا بتوان بهترین نتایج ممکن را از آن به دست آورد. یکی از ویژگی‌های مهم، فضای داخلی بزرگ‌تر برای قرار دادن حجم بیشتری از مواد غذایی است. فرهای آلتون دارای مناسب ترین ابعاد داخلی و امکانات فوق العاده می باشد سلام خانه قصد فروش اقساطی محصولات آلتون بدون پیش پرداخت را دارد.

 

اجاق گاز صفحه ای آلتون:

در دهه‌های گذشته طراحی لوازم خانگی با تغییرات زیادی مواجه شد. یعنی شاهد روی کار آمدن گازهای توکار رومیزی بسیار زیبا بوده‌ایم. گازهای توکار رومیزی، علاوه بر این که جای کمتری را در آشپزخانه، به خصوص روی کابینت‌تان اشغال می‌کنند، کارایی بسیار بالایی هم دارند. یعنی از لحاظ توان حرارتی و انجام انواع پخت و پزها بسیار توانمند و کاربردی هستند. همین موضوع هم باعث شده تا عده زیادی گازهای توکار رومیزی را برای آشپزخانه‌شان انتخاب نمایند. سلام خانه قصد فروش اقساطی محصولات آلتون بدون پیش پرداخت را دارد.

 

اجاق گاز فردار مبله آلتون:

اجاق گاز فردار مبله آلتون هم از ظاهری زیبا برخوردار بوده و هم از سطح کیفی بالایی برخوردار است. در نظر گرفتن آخرین استانداردهای روز دنیا و استفاده از بهترین موارد اولیه در ساخت اجاق گاز مبله آلتون، باعث شده تا رضایت مشتریان به خوبی جلب شود. وجود یک فر باکیفیت، تایمر دیجیتالی لمسی، فن گردش هوای داغ در داخل فر، پایه‌های مستحکم و قابل تنظیم، مشعل‌های ایتالیایی با توان حرارتی بالا و… همگی از امکانات اجاق گاز فردار مبله آلتون هستند. سلام خانه قصد فروش اقساطی محصولات آلتون بدون پیش پرداخت را دارد.

 

هود آشپزخانه توکار آلتون:

 هودهای مخفی با طراحی خلاقانه و زیبایی که دارند، توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. ممکن است بنا به دلایل مختلف، بسیاری از کاربران قصد داشته باشند از هود مخفی در آشپزخانه‌هایشان استفاده نمایند. این موضوع بیشتر به نوع طراحی آشپزخانه و کابینت‌هایش هم، خواهد داشت. با استفاده از بهترین هودهای مخفی آلتون، می‌توان از چنین خدماتی برخوردار شد. سلام خانه قصد فروش اقساطی محصولات آلتون بدون پیش پرداخت را دارد.

 

دیدگاه شما (0)


فروشگاه

حساب کاربری

سبد خرید

تماس با ما