بهترین تلویزیون‌های سامسونگ در بازار ایران [خرداد ۱۴۰۳]


 

 

 

 

 

از تلویزیون‌های QLED و OLED تا مدل‌های مجهز به پنل MiniLED، کدام مدل‌های سامسونگ، بهترین گزینه برای خرید هستند؟
 

 
 

دیگر دوره‌ای که تلویزیون را جزو لوازم خانگی به‌حساب می‌آوردیم، گذشته است و حالا باید آن را پای ثابت سرگرمی‌هایمان به‌حساب بیاوریم. فرقی نمی‌کند گیمر باشید یا اوقات فراغتتان را به تماشای ورزش یا فیلم و سریال بگذرانید، نقش مهم تلویزیون در بهتر شدن کیفیت سرگرمی را نمی‌توان انکار کرد.

حتی اگر برند خاصی را برای خرید مدنظر داشته باشید، تنوع تلویزیون‌ها در بازار به‌اندازه‌ای است که شما را سردرگم کند؛ مثلا اگر قصد داشته باشید مدلی از تلویزیون سامسونگ را برای خانه یا محل کارتان انتخاب کنید، شاید نتوانید در مورد تمام مدل‌ها تحقیق کرده و مدل مدنظرتان را پیدا کنید؛ بنابراین برای آسودگی شما، در راهنمای خرید پیش‌رو، بهترین تلویزیون‌های سامسونگ را در اندازه‌های مختلف معرفی می‌کنیم.

تلویزیون‌های سامسونگ گارانتی رسمی و قانونی در کشور ندارند

 

توجه داشته باشید که تلویزیون‌های سامسونگ گارانتی رسمی و قانونی در کشور ندارند و معمولاً فروشنده مدت‌زمان معینی را برای تضمین کارکرد تلویزیون به خریدار ارائه می‌دهد؛ بنابراین بسیار مهم است که هنگام خرید تلویزیون به فروشگاهی مطمئن مراجعه کنید .

بهترین تلویزیون ۴۳ اینچی سامسونگ: تا ۲۰ میلیون تومان

تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی سامسونگ عموما ابعاد ۴۳ اینچ یا بزرگ‌تر دارند؛ بنابراین چنانچه به‌دنبال تلویزیون‌های کوچک‌ترِ مناسب برای اتاق‌های کوچک‌ یا فضاهایی با متراژ پایین‌ هستند.

معرفی سامسونگ 43CU7000 در سلام خانه

تلویزیون 43CU7000 سامسونگ جزو محصولات ۲۰۲۳ و سری ۷ سامسونگ به‌حساب می‌آید. این تلویزیون با قیمت نسبتاً اقتصادی برای استفاده‌ی روزمره گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. پنل 4K و ۸بیتی دستگاه به‌لطف فناوری FRC می‌تواند حس‌وحالی شبیه به تلویزیون‌های ۱۰بیتی با یک میلیارد رنگ را به کاربر انتقال دهد؛ طبیعتا در تلویزیون اقتصادی سامسونگ از فناوری‌های پیشرفته‌تری همچون Local Dimming و miniLED خبری نیس و نور پس‌زمینه‌ی پنل را چراغ‌های LED موجود در لبه‌ی تلویزیون تأمین می‌کنند.

tv-samsung-43cu7000-2023

تلویزیون 43CU7000 سامسونگ به‌لطف استفاده از پنل‌ LCD از نوع VA مشکی عمیق‌تر و کنتراست بالاتری درمقایسه‌با مدل‌های دارای پنل IPS LCD ارائه می‌دهد؛ اما زاویه‌ی دید محدودتری دارد؛ بنابراین به‌شرطی سراغ این تلویزیون بروید که نخواهید آن را در مقابل مبلمان گسترده قرار دهید. پردازنده‌ی Crystal Processor 4K در دل دستگاه، رزولوشن تصاویر را بهبود می‌بخشد و تا حدودی نویز آن‌ها را نیز کاهش می‌دهد.

مطابق انتظار در تلویزیون 43CU7000 از نرخ نوسازی بالا و درگاه HDMI پرسرعت خبری نیست؛ این تلویزیون از پنل ۶۰ هرتز بهره می‌برد که برای تلویزیونی با محدوده‌ی قیمتی حدود ۲۰ میلیون تومان، عدد مناسبی به‌حساب می‌آید.

شاید بتوانید در بازار ایران تلویزیون ۴۳ اینچی QN90B سامسونگ را نیز پیدا کنید که پنل LCD آن از نوع miniLED است؛ اما برای کاربری معمولی، صرف هزینه‌ی ۴۰ میلیون تومانی چندان معقولانه نیست؛ با این بودجه می‌توانید سراغ مدل‌های بزرگ‌تری بروید که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

 

بهترین تلویزیون ۵۰ اینچی سامسونگ: ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان

تلویزیون‌های ۵۰ اینچ نسبت به مدل‌های ۴۳ اینچی فروش بیشتری دارند؛ بنابراین در ادامه چند مدل ۵۰ اینچی سامسونگ را در محدوده‌ی قیمتی ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان معرفی می‌کنیم تا گزینه‌های بیشتری داشته باشید. توجه کنید که برای داشتن تجربه‌ی مطلوب از این تلویزیون‌ها، باید در فاصله‌ی حدود یک تا ۲ متری‌شان بنشینید.

معرفی سامسونگ 50CU8000 در سلام خانه

تلویزیون 50CU8000 تقریباً تمام ویژگی‌های تلویزیون 43CU7000 را در اندازه‌ی ۵۰ اینچ ارائه می‌کند. پنل 4K این مدل از نوع VA و ۶۰ هرتزی است و به‌لطف فناوری FRC می‌تواند عمق رنگ ۸بیتی‌اش، یک میلیارد رنگ را به کاربر نشان دهد. تمام این عوامل، دست‌به‌دست هم می‌دهند تا 50CU8000 در وضوح محتوا و شفافیت رنگ‌ها، چیزی از یک تلویزیون استاندارد کم‌وکسر نداشته باشد.

tv-samsung-50cu8000-2023

سیستم‌عامل Tizen 7 سامسونگ و پشتیبانی از فناوری AirPlay برای اتصال دستگاه‌های اپل از دیگر ویژگی‌های تلویزیون 50CU8000 هستند که ارزش خرید آن را بالاتر می‌برند. توجه داشته باشید که ۶۰هرتزی‌بودن پنل و فقدان درگاه HDMI 2.1 باعث می‌شود تا نتوانید با این تلویزیون، نهایت لذت را از کنسول‌های نسل نهمی ببرید.

قیمت تلویزیون 50CU8000 سامسونگ در بازه‌ی ۲۵ میلیون تومان قرار دارد.

 

معرفی سامسونگ 50Q60C در سلام خانه

تلویزیون 50Q60C نسبت به برچسب قیمتی حدود ۳۰ میلیون تومانی‌اش، مشخصات جذابی دارد. دستگاه از پنل VA با فناوری QLED بهره می‌برد؛ بنابراین کنتراست بالا و مشکی‌های عمیق‌تری نسبت به انواع دیگر پنل LCD به‌تصویر می‌کشد؛ البته زاویه‌ی دید پنل‌های VA کمتر از مدل‌های IPS است. به‌لطف پشتیبانی از استاندارد +HDR10، روشنایی پنل حین نمایش محتوای HDR از حد عادی هم بالاتر می‌رود.

tv-samsung-50q60c-2023

پنل تلویزیون 50Q60C برخلاف مدل‌های گران‌قیمت، به‌صورت بومی ۱۰بیت نیست؛ اما با فناوری FRC، می‌تواند تجربه‌ی تماشای یک میلیارد رنگ را با پنل ۸بیتی‌اش به کاربر ارائه دهد. نرخ نوسازی پنل به ۶۰ هرتز محدود می‌شود که شاید برای برخی از کاربران نوعی نقطه‌ضعف به‌حساب بیاید؛ چرا که برای استفاده از نهایت ظرفیت کنسول‌های نسل نهمی، باید پنل تلویزیون ۱۲۰ هرتزی باشد.

دو اسپیکر قدرتمند با توان ۲۰ وات، تجربه‌ی بصری تلویزیون را تکمیل می‌کنند. در بخش تجربه‌ی کاربری هم مثل اکثر تلویزیون‌های سامسونگ، 50Q60C نیز از سیستم عامل Tizen 7 سامسونگ استفاده می‌کند و تجربه‌ی کاربری استاندارد، روان و فارغ از پیچیدگی خاصی را ارائه خواهد کرد.

 

بهترین تلویزیون ۵۵ اینچی سامسونگ: ۳۰ تا ۶۵ میلیون تومان

تلویزیون‌های ۵۵ اینچی از پرفروش‌ترین‌ها در بازار هستند؛ بنابراین سعی کردیم محصولات متنوع‌تری را در این ابعاد معرفی کنیم. توجه داشته باشید که فاصله‌ی مناسب برای تماشای محتوای 4K در تلویزیون‌های ۵۵ اینچی، حدود ۲ تا ۲٫۵ متر است.

معرفی سامسونگ 55CU8000 در سلام خانه

مدل ۵۵ اینچی تلویزیون‌های 4K سری CU8000 سامسونگ در بازه‌ی قیمتی ۳۰ میلیون تومان، ویژگی‌های قابل‌توجهی دارد که خرید آن را ارزشمند می‌کند؛ به‌عنوان مثال پنل ۸بیتی این تلویزیون با کمک‌گرفتن از فناوری FRC، می‌تواند حس‌وحال پنل‌های ۱۰بیتی با یک میلیارد رنگ را انتقال دهد.

tv-samsung-55cu8000-2023

تلویزیون سامسونگ مدل 55CU8000 دارای پنل VA است که کنتراست بالایی در نمایش صحنه‌های تاریک ارائه می‌دهد؛ اما این مدل زاویه‌ی دید کمتری نسبت به رقبای مجهز به پنل IPS دارد. توجه کنید که به‌دلیل ۶۰ هرتزی‌بودن پنل، تلویزیون CU8000 چندان برای کنسول‌های نسل نهم مناسب نیست.

سیستم صوتی تلویزیون 55CU8000 دارای دو کانال صدای ۲۰ واتی است که در اتاق‌های با متراژ متوسط صدای بلند و قابل‌قبولی دارد. تلویزیون CU8000 از سیستم‌عامل تایزن استفاده می‌کند و در کنار قابلیت اتصال آسان به گوشی‌های اندروید، به‌لطف سازگاری با فناوری AirPlay به دستگاه‌های اپل نیز متصل می‌شود.

 

معرفی سامسونگ 55Q70C در سلام خانه

تلویزیون 55Q70C سامسونگ محصول سال ۲۰۲۳ است و با امکانات بی‌نظیری در زمینه‌ی بازی، ارزش خرید بسیار بالایی دارد؛ به‌طوری که در فهرست بهترین تلویزیون‌های گیمینگ نیز قرار می‌گیرد.

Q70B

تلویزیون 55Q70C به‌لطف بهره‌گیری از پنل VA عمق رنگ مشکی و کنتراست بسیار خوبی دارد؛ پنلی که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هم پشتیبانی می‌کند تا با همراهیِ ۴ درگاه HDMI 2.1، تلویزیون Q70C را به گزینه‌‌ای مطلوب برای کاربران کنسول‌های نسل نهمی بدل کند. این تلویزیون با فناوری‌های ‌Free Sync و G-Sync نیز سازگاری دارد تا با همگام‌سازی نرخ فریم بازی و نرخ نوسازی پنل، مانع از پارگی تصویر شود.

تلویزیون ۵۵ اینچی Q70C در کنار تصویر جذاب از ویژگی‌های چشم‌گیر دیگری همچون بلندگوهای ۲۰ واتی و فناوری Adaptive Sound+ بهره می‌برد که صداها را با توجه به محتوای در حال پخش و شرایط محیط تنظیم می‌کند.

قیمت تلویزیون 55Q70C سامسونگ در حال حاضر حدود ۳۵ میلیون تومان است؛ بنابراین اگر به قابلیت‌های گیمینگ این تلویزیون نیازی ندارید، می‌توانید با همین قیمت، مدل ۶۵ اینچی CU8000 را نیز خریداری کنید.

 

معرفی سامسونگ 55Q80C در سلام خانه

سامسونگ 55Q80C از مدل‌های ۲۰۲۳ تلویزیون‌های سامسونگ است. این تلویزیون غیر از زبان طراحی و برخی موارد خاص، تفاوت چشمگیر دیگری با تلویزیون Q70C ندارد.

tv-samsung-65q80c-2023

تلویزیون ۵۵ اینچی Q80C درست‌مانند مدل Q70C از پنل VA با وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و از پردازنده‌ی یکسانی نیز قدرت می‌گیرد. آنچه Q80C را در سطح بالاتری قرار می‌دهد، به روشنایی بیشترش حین نمایش محتوای HDR و اسپیکرهای قدرتمندترِ ۴۰ واتی‌اش بازمی‌گردد؛ از سوی دیگر Q80C اندکی زاویه‌ی دید وسیع‌تری ارائه می‌دهد و همین ویژگی، این تلویزیون را به گزینه‌ی بهتری برای خانه‌هایی با مبلمان وسیع بدل می‌سازد.

تلویزیون ۵۵ اینچی سامسونگ Q80C هنگام نگارش مقاله‌ی پیش‌رو، با قیمت حدود ۵۰ میلیون تومان در فروشگاه‌های مختلف به‌فروش می‌رسد.

 

معرفی سامسونگ 55QN90B در سلام خانه 

تلویزیون سامسونگ 55QN90B با قیمت حدود ۶۵ میلیون تومان از جمله مدل‌های دارای فناوری نوردهی Mini-LED است که با قیمت نه‌چندان نجومی، هنوز میان مدل‌های ۵۵ اینچی ارزش خرید خوبی دارد و می‌تواند تجربه‌ی بصری خیره‌کننده‌ای را ارائه دهد.

سامسونگ QN90B

تلویزیون سامسونگ با وضوح 4K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز برای بازی با کنسول‌های نسل نهم محصولی ایده‌آل است و یکی از بهترین تلویزیون‌ های گیمینگ با ابعاد ۵۵ اینچ به‌حساب می‌آید. همچنین پشتیبانی از عمق رنگ ۱۰ بیتی واقعی باعث می‌شود در محیط‌های پرنور یا کاملا تاریک از محتوای درحال‌پخش نهایت لذت را ببرید.

اگر قصد دارید که برای خرید تلویزیون ۵۵ اینچی بیشتر از این هزینه کنید پیشنهاد می‌کنیم که سراغ یکی از مدل‌های OLED سامسونگ بروید که در انتهای مقاله آن را معرفی کردیم، در غیر این صورت ارزشی ندارد برای اندازه یادشده بیشتر از این هزینه کنید و بهتر است سراغ مدل‌های ۶۵ اینچی بروید.

 

بهترین تلویزیون ۶۵ اینچی سامسونگ: ۴۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان

تلویزیون‌های ۶۵ اینچی اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند؛ اما دقت کنید که فاصله‌ی مناسب برای تماشای تلویزیون‌های ۶۵ اینچی حدود ۲٫۵ متر است؛ بنابراین چنانچه در اتاق نشیمن، چنین فاصله با محل نصب تلویزیون ندارید، شاید بهتر باشد که به‌جای مدل ۶۵ اینچی، برای خرید تلویزیون ۵۵ اینچیِ باکیفیت‌تر هزینه کنید.

معرفی سامسونگ 65CU8000 در سلام خانه

تلویزیون 65CU8000 از مدل‌های سال ۲۰۲۳ سامسونگ است و یکی از اقتصادی‌ترین تلویزیون‌های ۶۵ اینچی سامسونگ به‌شمار می‌آید. این تلویزیون 4K در نسخه‌ی مونتاژ اسلواکی و مصر در بازار کشور یافت می‌شود که مدل مونتاژ مصر با پنل VA گزینه‌ی بهتری برای خرید خواهد بود. توجه کنید که ۶۰هرتزی‌بودن پنل تلویزیون باعث می‌شود تا گزینه‌ی مناسبی برای کاربران کنسول‌های نسل نهمی نیست.

tv-samsung-65cu8000-2023

پنل تلویزیون 65CU8000 سامسونگ ۸بیتی است؛ اما به‌موجب بهره‌گیری از فناوری FRC، می‌تواند رفتاری مشابه پنل‌های ۱۰بیتی داشته باشد و یک میلیارد رنگ را به‌نمایش بگذارد. از ویژگی‌های دیگر این تلویزیون اقتصادی می‌توان به اسپیکرهای ۲۰واتی، سیستم‌عامل Tizen 7 و پشتیبانی از بهمان اشاره کرد.

تلویزیون 65CU8000 سامسونگ با قیمتی حدود ۴۰ میلیون تومان در فروشگاه‌ها موجود است.

 

معرفی سامسونگ 65Q70C در سلام خانه

تلویزیون‌های گیمینگ و اقتصادی سری Q70C در دسته‌ی محصولات ۲۰۲۳ سامسونگ قرار می‌گیرند. این تلویزیون 4K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و ۴ پورت HDMI 2.1 به شما امکان می‌دهد تا از نهایت ظرفیت و تمام توانایی‌های کنسول‌های نسل نهمی با قیمتی معقول لذت ببرید. توجه کنید که پنل VA تلویزیون Q70C، کنتراست مطلوب و مشکی عمیقی تولید می‌کند؛ اما زاویه‌ی دید چندان عریضی ندارد.

Q70B

تلویزیون ۶۵ اینچی Q70C از اسپیکرهای دوکاناله‌ی ۲۰واتی استفاده می‌کند و مانند تمام تلویزیون‌های هوشمند ۲۰۲۳ سامسونگ از سیستم‌عامل Tizen 7 بهره می‌برد که تجربه‌ی نرم‌افزاری کم‌وبیش نرم و روانی را به‌ارمغان می‌آورد. توجه کنید که در این تلویزیون از ویژگی‌های پیشرفته‌ای همچون Local Dimming یا پشتیبانی از Dolby Vision خبری نیست.

تلویزیون 65Q70C سامسونگ در زمان نگارش مقاله‌ی پیش‌رو با قیمت حدود ۵۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

 

معرفی سامسونگ 65Q80C در سلام خانه

مدل ۶۵ اینچی Q80C درست‌مانند تلویزیون‌ Q70C از پنل VA با وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد؛ در کنار این قابلیت‌ها، مدل Q80C روشنایی بالاتری نیز دارد تا هم بتوان از نهایت ظرفیت کنسول‌های نسل نهمی استفاده کرد، هم از محتوای HDR لذت برد.

tv-samsung-65q80c-2023

تلویزیون 65Q80C از فناوری Local Dimming استفاده می‌کند تا کنترل بهتری روی روشنایی پنل داشته باشد و کنتراست موضعی مطلوبی ارائه دهد. این تلویزیون از سیستم اسپیکرهای ۲٫۲ کاناله شامل دو ووفر و دو توییتر برای تولید صدایی با توان ۴۰وات استفاده می‌کند؛ بنابراین حتی از نظر تجربه‌ی صوتی نیز در سطح بالایی‌تر نسبت به Q70C قرار می‌گیرد.

 

معرفی سامسونگ 65QN90B در سلام خانه

تلویزیون 65QN90B سامسونگ در دسته‌ی مدل‌های Neo QLED از مجموعه‌ی تلویزیون‌های ۲۰۲۲ سامسونگ قرار می‌گیرد. این تلویزیون نیز همچون مدل‌های ارزان‌قیمت‌تری مانند Q80C از پنل VA استفاده می‌کند، با این تفاوت که به‌لطف فناوری miniLED و ۷۲۰ ناحیه‌ی نوردهی در پشت پنل، به روشنایی و کنتراست بسیار بالایی دست می‌یابد.

QN90B

تلویزیون 65QN90B از پنل ۱۰بیتی واقعی با قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ بهره می‌برد و به‌لطف ذرات کوانتوم‌دات نیز می‌تواند رنگ‌های زنده‌تری را درمقایسه‌با پنل‌های VA به‌نمایش گذارد. نرخ نوسازی متغیر تا سقف ۱۲۰ هرتز و درگاه‌های HDMI 2.1، تلویزیون QN90B را به‌انتخابی مطلوب برای کاربران کنسول‌های نسل نهمی بدل می‌سازد.

تلویزیون ۶۵ اینچی QN90B از سیستم صوتی ۴.۲.۲ کاناله با ۸ اسپیکر و توان ۶۰ وات برای تولید صدای فراگیر استفاده می‌کند تا تجربه‌ی بصری کم‌نظیرش را با صدایی شنیدنی تکمیل کند. سیستم‌عامل تایزن ۶٫۵، پشتیبانی از استاندارد HDR10 و HDR10+ در کنار فناوری‌های G-Sync و FreeSync Premium Pro از جمله‌ی ویژگی‌های دیگر این تلویزیون هستند.

تلویزیون 65QN90B سامسونگ هم‌اکنون در بازار ایران با قیمت حدود ۹۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

 

بهترین تلویزیون ۷۵ اینچی سامسونگ: ۸۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان

تلویزیون‌های ۷۵ اینچی برای اتاق‌ها و سالن‌های بزرگ گزینه‌ی خوبی هستند؛ اما به‌دلیل قیمت بالایشان به اندازه‌ی مدل‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی پرفروش نیستند؛ بنابراین مدل‌هایی را معرفی کردیم که دارای امکانات عالی برای بازی کردن و تماشای فیلم هستند. توجه کنید که داشتن تجربه‌ی مطلوب، باید حدود ۳ متر از این تلویزیون‌ها فاصله بگیرید.

معرفی سامسونگ 75Q70C در سلام خانه

یکی از اقتصادی‌ترین تلویزیون‌های ۷۵ اینچی سامسونگ که هم تجربه‌ی مطلوبی برای تماشای فیلم داشته باشد، هم گزینه‌ی مطلوبی برای کاربران کنسول‌های نسل نهمی باشد، تلویزیون تلویزیون 75Q70C سامسونگ محصول سال ۲۰۲۳ است.

tv-samsung-75q70c-2023

تلویزیون ۷۵ اینچی Q70C از پنل VA با وضوح 4K و عمق رنگ ۸بیتی استفاده می‌کند و با فناوری FRC می‌تواند حس تماشای یک میلیارد رنگ را به کاربر القا کند. تلویزیون سامسونگ با بهره‌گیری از فناوری کوانتوم‌دات، رنگ‌های زنده‌تری به نمایش می‌گذارد و کنتراست بالایی ارائه می‌دهد.

نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و درگاه‌های HDMI 2.1 در تلویزیون Q70C امکان لذت‌بردن از کنسول‌های نسل نهمی را فراهم می‌سازند. این تلویزیون از اسپیکرهای ۲ کاناله با توان ۲۰ وات استفاده می‌کند و از سیستم‌عامل Tizen 7 استفاده می‌کند.

قیمت تلویزیون 75Q70C سامسونگ حدود ۹۰ میلیون تومان است.

 

معرفی سامسونگ 75Q80C در سلام خانه

تلویزیون 75Q80C در سطحی بالاتر از مدل 75Q70C قرار می‌گیرد و درمقایسه‌با این تلویزیون، قابلیت‌هایی همچون فناوری Local Dimming برای کنترل بهتر روشنایی تصویر و اسپیکرهای پرقدرت‌تر ارائه می‌دهد.

tv-samsung-75q80c-2023

تلویزیون ۷۵ اینچی Q80C از پنل VA با وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند؛ این پنل ۸بیتی می‌تواند حس‌وحال پنل‌های ۱۰بیتی را به کاربر القا کند و به‌لطف سیستم نوردهی پیشرفته‌تر تلویزیون، به روشنایی و کنتراست بالاتری درمقایسه‌با مدل Q70C دست یابد. تلویزیون Q80C انتخابی مناسب برای کاربران کنسول‌های نسل نهمی به‌شمار می‌آید.

صرف‌نظر از روشنایی بالاتر پنل، اسپیکرهای Q80C نیز از برادرش، Q70C قدرتمندتر است. این تلویزیون از سیستم صوتی ۲.۲ کاناله با توان ۴۰وات استفاده می‌کند تا صدای فراگیری تولید کند.

قیمت تلویزیون 75Q80C حدود ۹۵ میلیون تومان عنوان شده است.

 

معرفی سامسونگ 75QN85B در سلام خانه

تلویزیون 75QN85B سامسونگ جزو بهترین تلویزیون‌های ۷۵ اینچی بازار است. این تلویزیون 4K از پنل IPS بهره می‌برد؛ بنابراین کنتراست پایین‌تری درمقایسه‌با پنل‌های VA ارائه می‌دهد؛ البته سامسونگ با بهره‌گیری از فناوری miniLED و چندصد ناحیه‌ی نوردهی، روشنایی و کنتراست این تلویزیون را به‌طرز چشم‌گیری بهبود بخشیده است تا کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را از آن شاهد باشیم.

QN85B

تلویزیون ۷۵ اینچی QN85B از پنل ۱۰بیتی واقعی برای تولید یک میلیارد رنگ استفاده می‌کند و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی‌اش، تجربه‌ی بازی کم‌نظیری با کنسول‌های نسل نهمی رقم می‌زند. کیفیت تصویر تحسین‌برانگیز تلویزیون را سیستم صوتی ۲.۲.۲ کاناله با توان کم‌نظیر ۶۰ واتی‌اش تکمیل می‌کنند.

قیمت مدل 75QN85B سامسونگ در حال حاضر حدود ۱۳۰ میلیون تومان است.

 

بهترین تلویزیون سامسونگ

اگر بخواهیم محدودیت هزینه‌ای را کنار بگذاریم، به دو نام در خانواده‌ی تلویزیون‌های سامسونگ می‌رسیم که شایستگی عنوان «بهترین تلویزیون سامسونگ» را دارند: تلویزیون S95 با پنل OLED و کنتراست بی‌نهایتش و تلویزیون QN900B با وضوح خارق‌العاده‌ی 8K در این فهرست جای می‌گیرند.

معرفی سامسونگ S95B در سلام خانه

در بازارهای جهانی مدل‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ سری S95 با اسامی S95C و S95D نیز موجود هستند؛ اما در بازار ایران، عموما مدل ۲۰۲۲ با نام S95B یافت می‌شود. تلویزیون سامسونگ S95B از پنل QD-OLED بهره می‌برد که ترکیبی از فناوری‌های OLED و کوانتوم‌دات برای دستیابی به مشکی عمیق و روشنایی بالا است.

سامسونگ s95b

تلویزیون S95B به‌لطف عمق رنگ ۱۰بیتی‌اش، می‌تواند یک میلیارد رنگ به‌نمایش بگذارد و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تمام نیازهای کاربران کنسول‌های نسل نهمی را مرتفع سازد. تلویزیون S95B در دو اندازه‌ی ۵۵ و ۶۵ اینچ به‌فروش می‌رسد که قیمت آن‌ها به ترتیب در محدوده‌ی ۸۵ و ۱۰۵ میلیون تومان قرار دارد.

برای آشنایی بیشتر با تلویزیون‌های سری S95B سامسونگ، بررسی تلویزیون OLED S95B سامسونگ در سلام خانه را از دست ندهید.

 

معرفی سامسونگ QN900B در سلام خانه

تلویزیون‌ QN900B یکی از بهترین و گران‌قیمت‌ترین مدل‌های بازار به‌حساب می‌آید است که در سال ۲۰۲۲ با اندازه‌های ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچی رونمایی شد. در زمان نگارش مقاله‌ی پیش‌رو تنها مدل ۶۵ اینچی این تلویزیون در فروشگاه‌های ایران با قیمت حدودی ۱۲۰ میلیون تومان وجود داشت.

tv-samsung-65qn900b-2022

پنل VA با نوردهی Mini-LED، وضوح خارق‌العاده‌ی 8K، عمق رنگ ۱۰‌بیتی و اسپیکرهای ۶.۲.۴ کاناله با توان حیرت‌انگیز ۹۰واتی در کنار طراحی بسیار ظریف، از جمله‌ی ویژگی‌های چشم‌گیر QN900B هستند. تلویزیون گران‌قیمت سامسونگ در وضوح 4K به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دست می‌یابد که برای کنسول‌های نسل نهمی مناسب است؛ اما در وضوح 8K نرخ نوسازی به ۶۰ هرتز محدود می‌شود.

دیدگاه شما (0)


فروشگاه

حساب کاربری

سبد خرید

تماس با ما